søndag den 13. april 2014

Hektisk tid

Det er ved at være længe siden, jeg har lavet et indlæg på min blog. Det har været en hektisk tid.
Bare sidste uges tid har jeg haft monstertravlt på arbejde, men fik plads til en feriedag tirsdag, hvor jeg tog på hygge / shoppe tur i Fredericia med en god veninde, det var en rigtig dejlig dag.
Vi har aftalt vi må af sted igen senere i denne måned. Torsdag havde vi et arrangement med en leverandør som viste alle deres nyeste tekniker og produkter, hvorefter vi sluttede med bowling og spisning. Igen en hyggelig og lærerig dag.
Lørdag skulle jeg have været til en hyggelig 2x60 års fødselsdag i Århus, men havde desværre lagt mig med feber og var generelt utilpas. Så det blev mest til at sove lørdag, det går dog lidt bedre i dag og regner da med at tage på arbejde i morgen.
Ja det har været en travl uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar