søndag den 9. marts 2014

Hektisk uge

Ja der er sket en del i de sidste dage. Torsdag var jeg til arrangement med Yahya Hassan, det var rigtig godt, og min nevø fik autograf i sin digtsamling. Utrolig hvad sådan en ung mand rummer, glæder mig til at se om der kommer en ny digtsamling fra ham.
Så har jeg også haft travlt med at lave billedet med EFB logo færdig til min nevø, skal ud og aflevere det senere i dag.

 
Og i går lavede min mor og jeg hjemmelavet leverpostej, det er godt igen at have noget i fryseren, så man hurtig kan lave en hvis man får uventede gæster. Og i nat var jeg chauffør for min søster, mand og nevø. De skulle til gallafest på Rybners, så jeg er lidt træt her til morgen. Men den står på tøjvask i kælderen kl. 7, så det var bare med at komme op. Det er jo sådan det fungere når man bor i lejlighed.
Nå nu må jeg heller komme ned i vaskehuset, så jeg kan komme i gang med vasketøjet.
 


1 kommentar:

  1. Uhm så kan det være jeg skal have leverpostej næste gang jeg kommer ned og syr :-) og hvor er det et flot billede det bliver han regering glad for. Knus Lisbeth

    SvarSlet