mandag den 3. marts 2014

Kreativ weekend

Ja så er en dejlig week-end desværre forbi. Vi har haft kreativ lørdag  her i Esbjerg, til efteråret holder vi det samme i Århus.  Det er bare så hyggeligt og jeg er ved at sy på påfugle. Et sykit jeg har købt hos Pelunika, fordi min søster forelskede sig i dem. Vil senere på ugen vise billeder, men lige nu er kameraet lånt ud. Men til den tid skal i også se de smukkeste roser min niece har lavet til mig af Satinbånd.
Min fætter's kone er med i projektet hos Helene Juhl, som hedder Flora Nordica. Så det fik hun syet en del på. De er bare smukke de stichery til det projekt,
Vores kreativ dag er en dejlig blanding af posefletning, patchwork, kort, roser, fotoalbum, maling m.m Så der er altid noget at få inspiration af.

1 kommentar:

  1. Super dejlig weekend, jeg er også glad for at der var flotte roser til mig :-) Maiken er bare super kreativ og dygtig. Knus fra Lisbeth

    SvarSlet