onsdag den 29. januar 2014

Dejlig gave til årstiden

I mandags kom min søde søster forbi med en lille gave til mig. Hun havde hæklet et par dejlige luffer til mig i en mørk lilla farve. Det er jo lige på rette tid at få disse, med den kulde vi har ude.
Min søster er bare dygtig til at hækle, hun har også lavet flere flotte tasker til mig i hækling bl.a. i det garn af stofrester, og så har hun også lavet en med dåseclips.
Så det er dejligt at have sådan en søster, der så dygtig til at hækle, og som også er gavmild.
Tusind tak søster.

2 kommentarer:

  1. Hej lille søs :-) tusind tak for de søde ord :-) vi nyder også de fine ting du har syet til os
    Kærlig hilsen søs :-) <3

    SvarSlet
  2. Super flotte handsker, der er ingen tvivl om at Chanet er dygtig til at hækle, jeg har også været så heldig at få en taske hæklet med dåseclips, og en i stof og dejlige grydelapper. man nyder sådanne dejlige ting.

    SvarSlet