lørdag den 4. januar 2014

Snart hverdag igen

Ja nu starter en ny arbejdsuge snart igen efter en dejlig lang ferie. Og på fredag skal jeg til afskedsfest hos min venindes datter som mandag den 13. Januar rejser et år til USA som Au-pair. Det bliver nok hårdt for hendes forældre at skulle undvære hende et helt år, men hun får virkelig en oplevelse for livet. Jeg glæder mig meget til at overraske hende med en lille hjemmelavet gave.
Det bliver spændende at se hvad 2014 byder på. Har jo aftalt at skulle prøve kræfter med nogle helt anderledes opgaver på arbejde. Hvilket jeg glæder mig meget til.
Emil kommer nok til at kikke langt efter sin mor de første morgener, nu har vi jo hygget sammen så længe.


1 kommentar:

  1. Ja det er også hårdt at skal op tidlig igen hver morgen, jeg har lige testet i dag puha. men vi kommer nok hurtig ind i rytmen. Knus

    SvarSlet