onsdag den 22. januar 2014

Make-up pung

Ja så fik jeg make-up pungen færdig til min niece. Jeg har haft stoffet liggende til projektet længe.
Og ja det er den som Patty Doo har lavet you tube video til. Tror de fleste sy damer har lavet denne mindst en gang. Dette er min nr. 2, jeg har også lavet en i lilla farver til min mor.
Men det bliver helt sikkert ikke den sidste.

 

 
 
Mit næste projekt er et billede til min nevø, som jeg har lovet at lave for alt for lang tid siden.
Det skal være et stort  EFB logo. Så i morgen skal jeg have printet skabelonen ud og så er det ellers ud at købe de rigtig farver til billedet. Mon ikke det bliver færdig i løbet af week-enden. Ja nu må jeg se hvordan det går.


2 kommentarer:

  1. Super flot den bliver hun da meget glad ved. Jeg skal love for der er gang i symaskinen og damen for tiden :-)

    SvarSlet
  2. Hej den make-up pung er rigtig flot den er også allerede i brug . Men på billedet kan man ikke se hvor flot farven er den er meget flotter :-)

    SvarSlet