torsdag den 30. januar 2014

Sommerferie planer

Jubii, så har jeg booket ophold på Brandbjerg Højskole til en uge i ren patchwork.
Nu kan jeg næsten ikke vente til det bliver sommer, og jeg kan komme afsted på højskole opholdet.
Det bliver vildt spændende, at holde ferie sammen med andre, der også brænder for patchwork.
Og så er det jo med tre utrolige dygtige undervisere. Har kikket deres hjemmesider, nej hvor har de lavet mange spændende og flotte ting.
De tre undervisere er :
Karin Østergaard, Anne-Pia Godske Rasmussen og Charlotte Yde.
Der er også lagt lidt natur og historie oplevelser ind i programmet, og bare selve højskolen er jo en gammel herregård.
Midt i ugen er der også lavet en tur, hvor vi slutter med shopping i Patchwork kælderen i Kolding.
Så i kan nok forstå hvorfor jeg glæder mig helt vild til sommeren.

2 kommentarer:

  1. Hej det bliver da bare super dejligt :-) nu har du noget dejligt og glæde dig til :-)

    SvarSlet
  2. Hov hov :-) Men det lyder da bare som en super uge, og men bliver da slet ikke misunderlig. Dejligt at det ikke er så længe til sommer, for det kan da godt være svært at vente :-)

    SvarSlet