søndag den 29. december 2013

Forkælet kat

I dag har den stået på storoprydning, og jeg fik også alle julegaver på plads. Og må virkelig sige jeg har en forkælet kat prøv lige at se det bjerg af godbidder han har fået i julegave.

 
Fik også ryddet op i alt mit patchwork stof og opskrifter, samt igangværende projekter. Hvor fandt jeg mange spændende mønstre jeg gerne vil i gang med og så er der lige lidt halv færdige patchwork projekter, der også skal laves færdig. Fik helt lyst til at gå i gang, men har lovet mig selv at få ryddet ud og op i alt det jeg har fået samlet sammen inden jeg syr igen. Pyha det er svært at holde sådan en aftale, når man nu lige har set en fem-seks mønstre man har lyst til at lave lige med det samme. Men rolig jeg er tæt på at være færdig. I morgen skal jeg lige en tur over grænsen sammen med min nevø, så alle depoter kan blive fyldt op igen, der er jo stadig en del penge at spare ved at handle i Tyskland.


1 kommentar:

  1. Der ser godt ud, jeg tror jeg kommer på ferie til næste december, for jeg så også mange pakkegaver/julegaver :-)

    SvarSlet