onsdag den 4. december 2013

Dejlig dag på arbejde m.m.

Ja i dag har jeg informeret mine kollegaer lidt om årsagen til min sygemelding, og sikke nogle dejlige kollegaer. De var simpelthen så rare og forstående, og ville bare gerne vide hvad de kunne gøre for at hjælpe mig nu hvor jeg var tilbage for ikke at vende tilbage til en sygemelding igen.
I morgen skal jeg have læst varme af så spisebordet skal lige flyttes lidt så de kan komme til at aflæse og skifte målerglasset, som sidder direkte på radiatorne. Ja det er nok lidt gammeldags, men byggeriet her er også fra 1967, og radiatorne har ikke været skiftet siden dengang.
Til sidst vil jeg lige vise et billede af den lille prinsesse jeg passede for min søsters familie i weekenden.
Hun er ikke til at stå for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar