fredag den 6. december 2013

Mine to drenge

Så er det blevet weekend igen, jeg hygger med Matador DVD'er det er altid hyggeligt at gense disse.
Det er jo mest vejr til indendørshygge i dag, selvom blæsten ikke er helt så slem som i går.
Endelig har jeg fået købt den første julegave. Det er vist også på tide at komme i gang, jeg har alligevel 13 personer jeg skal have købt gave til, så der skal jo købes nogle endnu.
Men det gør ikke spor det er lidt hyggeligt at købe gaver til mennesker man holder af.
Har også kikket lidt billeder i dag, og fandt et af mine to drenge Emil (Katten) og Mathias (min nevø). Billedet er taget en dag Emil var ude og bruge sit gavekort fra sin fødselsdag, det gjaldt fiske kikkeri hos min søster og svoger. De har to store akvarium, men Emil var lidt utryg ved at komme på udebane.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar