lørdag den 28. december 2013

Juleferie og hygge

Så er jeg kommet hjem fra juleferie hos mine forældre, det har været rigtig hyggeligt. Og jeg er selvfølgelig blevet begavet med masser af julegaver, har fået ikke mindre en fire nye bøger som jeg glæder mig meget til at læse. Derudover fik jeg også et gavekort til hudplejeklinikken, så der er dømt forkælelse i det nye år.
Vi har hygget og ryddet lidt op samt slappet af Emil og jeg. Ved man ikke hvordan man slapper af kan man bare kikke på Emil, det er han god til.

 
Nu har jeg lige lavet dej til 6 stk. safran og mandel flutes, de skal langtidshæve i nat så skal jeg bage dem i morgen, det er så hyggeligt at have lidt mere tid til at bage og lave andre kreative ting i julen.
 

Har også deltaget i Hannes Patchworks give-away det er bare hyggeligt at hun laver sådan nogle ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar