lørdag den 7. december 2013

Frisørbesøg med nisser på spil

Ja i dag havde jeg bestilt tid ved frisøren, skal jo se ordentlig ud til min fars 70 års fødselsdag.
Og bedst som jeg sad i frisørstolen dukkede min nevø og niece op med en pose pakker til mig og katten, her i weekenderne op til jul. Næææh hvor dejligt, vi hygger rigtig med alle vores pakker her i weekenderne. Må sige vi er blevet godt forkælet med pakker i december måned.
På billedet nedenunder kan i se alle de pakker vi havde bare til i dag. Og som i kan se er det ikke kun mig der elsker pakker.

 
 
Emil ved dog ikke helt hvad han syntes om den ene pakke han fik. Moren jagtede ham jo også med kameraet. (for at få et billede af ham med nissehuen på)
 


1 kommentar:

  1. Hvor er Emil fin med hans nissehue :-)
    Ja det er mange pakker i har at hygge med jer to :-)
    Men sådan en god moster og fætter fortjener jo også at blive lidt forkælet en gang imellem :-) der er ikke nogen som dig der altid tænker på os andre og gør en masse for os :-) altid klar med en hjælpende hånd og et godt råd og til at lytte :-) <3
    Knus fra søs

    SvarSlet