torsdag den 19. december 2013

Julegaver Julegaver

Jeg har bare haft travlt med at sy i dag, skulle lige have julegaven til min svoger syet færdig. De kommer forbi og spiser i morgen, så dur det jo ikke at have en halvfærdig julegave liggende fremme.
Men nu er den blevet helt færdig, glæder mig meget til han pakker den ud juleaften.
Nu er der ro på så jeg kan komme i gang med 19. del af Hannes jule DHD, det er også ved at være spændende. Spekulere lidt i hvordan jeg skal quilte juletræet og pakkerne når vi nu har syet det hele sammen. Elsker juletræer så jeg syntes det er et dejligt projekt vi har lavet i år.
I morgen får vi også julegave ude på arbejde, og efterfølgende slutter vi af med en lille julefrokost i kantinen, det er altid hyggeligt og en god måde at ønske kollegaer en god jul på.

2 kommentarer:

  1. Hej lille søs :-)
    De er bare flotte glæder mig til at jeg kan gå og nyde at se på dem :-)
    Vi glæder os til at skal hygge i morgen med Emil og dig :-) <3

    SvarSlet
  2. De er bare blevet søde, hvad kommer der så til mig :-)

    SvarSlet