fredag den 29. november 2013

Børnepasning i weekenden

Ja er lige kommet hjem efter at have været ovre og se til Snehvide, min søsters marsvin, den er hjemme hos mine forældre. Og resten af familien er i Flensborg, min mor, far, søster, hendes mand og børn. Så jeg er barnepige for deres marsvin denne weekend. Men da Emil er lidt jæger står den hos mine forældre, så kan jeg rende frem og tilbage mellem de to dyrebørn.
De har  sørget for weekend hygge til os selv om vi ikke er med på tur, og Emil var svær at holde fra pakkerne da jeg skulle tage billedet. Vi har nemlig fået ekstra pakker til i morgen, så vi tyvstarter på pakkekalenderen. Og i går fik jeg også hjemmebagte brunkager og pebernødder uden sukker, så det også er lidt småkager til mig i julen, selvom jeg har diabetes.
Det er bare dejligt at blive så forkælet.


1 kommentar:

  1. Dejligt at i også har hygget :-) vi havde en rigtig dejlig weekend .
    Tusind tak fordi du passede og hyggede med snehvide :-)
    Kærlige knus fra søs <3

    SvarSlet