lørdag den 16. november 2013

Hyggelig dag.

I dag har jeg haft besøg af min gode veninde Lisbeth Schwartz, vi har haft en rigtig hyggelig dag.
Hvor vi blandt andet fik vist hinanden, vores sidst nye indkøb inden for patchwork. Og vi fik også dejlig frokost sammen. Og jeg fik hjulpet Lisbeth med at få hendes nye blog oprettet, så vi kan følge hinandens projekter. Hendes nye blog hedder Lisbeth's kreative side, og du kan finde den på min blogliste.
Det er dejligt at have besøg af en god veninde når man ikke er helt på toppen.
Vil også lige vise jer billeder af mine sidste nye mug rug, jeg har lavet efter et mønster i bogen Mug Rugs genäht und gepatcht af Christa Rolf. Der er mange gode mønstre i bogen, hvis man som jeg er vild med mug rugs. ( billedet er taget lidt skævt de er altså lige store)

1 kommentar:

  1. Tak for en rigtig hyggelig dag. Jeg er glad for at du har hjulpet med min blog, det er også godt jeg har en livline.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet