tirsdag den 12. november 2013

Har lige været ved at lave sikkerhedskopier af alle mine digitale billeder. Og så fandt jeg lige et jeg vil dele med jer.
Det er et sæt grydelapper jeg har lavet efter mønster fra bogen A passion for Patchwork af Lise Bergene. Men det mest hyggelige var, at dette var mit første projekt på symaskine, så jeg havde undervisning af min gode veninde Lisbeth Schwartz. Hun kom helt til Esbjerg og vi hyggede os en hel lørdag med dette inden hun igen tog toget tilbage til Århus.
Ja jeg er en heldig pige, har mange gode veninder og en rigtig god familie. :-)

1 kommentar:

  1. Lisbeth Schwartz12 november, 2013

    Ja hold op en hyggelig dag og hvor var du bare koncentreret :-). Og læreren var slet ikke over dig, du havde bare (næsten) frie tøjler. Tak for de søde ord.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet