mandag den 11. november 2013

Julen nærmer sig hastigt

Er sygemeldt lige nu, og har ikke så meget energi. Men vil da lige skrive lidt på min blog.
Jeg har forkælet mig selv lidt i dag, og har bestilt pakkekalenderen fra Hannes Patchwork.
Glæder mig meget til at se hvad hun har fundet på til de forskellige pakker.
Så nu er der lidt dejligt at hygge sig med i december måned.

Har også lige fået materialerne leveret til Hannes jule DHD, men i må vente med billeder.
Da min nevø har lånt kameraet, så han kunne tage nogle billeder til EFB's fodboldkampe.

2 kommentarer:

  1. Lisbeth schwartz11 november, 2013

    Hej Winnie, Håber du snart for mere energi, så vi kan komme til at sy lidt sammen og så du kan hjælpe mig med min blog, som også skal se dagens lys :-). Glæder mig meget til at se billeder at materialerne til Hannes jule DHD.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Jeg fik pakkekalender fra Hannes sidste år og den var rigtig god, jeg nød det meget, mon ikke også du kommer til det??

    Overvejer også Hannes Jule DHD, nu må vi se om jeg hopper med på legen.
    Kram

    SvarSlet