onsdag den 13. november 2013

Nu må man godt begynde, at jule lidt for at nå det hele til juleaften. Så jeg vil lige vise et lille projekt jeg startede på sidste år, men som jeg gerne skulle have lavet lidt flere af i år. Det er nogle søde gyngeheste til ophæng på juletræet. Mønsteret til disse fandt jeg i et af de tyske patchwork blade jeg køber, når jeg engang imellem kommer ned over grænsen for at handle. Der er rigtig mange spændende ting i disse blade, og disse gyngeheste kunne jeg bare ikke stå for. Det er godt nok noget rigtig pillearbejde, men jeg syntes de er blevet rigtig fine.

2 kommentarer:

  1. Ja de er bare flotte .
    Er glad for dem jeg fik sidste år af dig :-)
    Knus fra søs

    SvarSlet
  2. Lisbeth Schwartz13 november, 2013

    Hvor er de bare søde og sikke et arbejde. :-)
    Knus Lisbeth

    SvarSlet