tirsdag den 26. november 2013

Julestemning

Er lige kommet hjem efter en fantastisk julekoncert med Stig Rossen i Musikhuset Esbjerg. Jeg var så heldig at få en billet i fødselsdagsgave af mine gode venner, de havde sørget for en plads på første række til mig. Det er ikke sidste gang jeg skal af sted til julekoncert, hold op hvor var det bare fantastisk at høre julesange sunget med sådan en fantastisk stemme. Har altid været helt vild med Stig Rossens stemmepragt. Men det gjorde det ikke mindre godt, at han have en helt eminent gæstesanger med nemlig Thomas Meilstrup. Og så mødte jeg et par gode venner Mette og Martin, de havde været af sted i mange år, så de fik hilst på Stig efter koncerten.
Dejlig aften.

1 kommentar:

  1. Hej lille søs
    Det er bare dejligt at høre det har været så godt :-)
    Hvis du vil have mig med kunne jeg godt tænke mig at komme med næste år :-)
    Knus søs :-) <3

    SvarSlet