mandag den 25. november 2013

Pyha, sikken en arbejdsom dag i dag. Jeg har fået vasket tøj, og fået gjort rent i en del af alle mine skabe. Man har godt nok meget porcelæn og mange glas når skabene skal tømmes, Men hvor er det bare skønt når man er færdig. Og så har jeg lige opdaget at Hanne har lagt mine cup cakes ud på sin hjemmeside som inspiration. Jeg bliver så glad når det sker, vil jo gerne have andre ser hvad man laver også.
Nu er der gang i aftensmaden, og så kommer mine forældre forbi, men jeg er ikke sikker på det er mig de vil besøge. De elsker simpelthen min kat Emil, så det ender altid med det er ham der render med hele opmærksomheden. Har forberedt lidt hygge med belgiske trøffler, og så et glas Kahlua til kaffen, det er det bedste mine forældre ved.

http://hanneshjemmeside.dk/patchwork-inspiration


Ingen kommentarer:

Send en kommentar