onsdag den 20. november 2013

I dag har jeg fået syet lidt mere på et af mine julegave projekter, nu mangler jeg kun den sidste, så kan jeg få den præsenteret her på bloggen. Var også ude at gå en tur i det dejlige, men kolde vejr.
Og har igen været igennem flere af mine gamle billeder. Pyha man har godt nok mange, og hvor er der mange dejlige oplevelser og mennesker på disse billeder.
Fandt også nogle af min kanin som jeg havde før jeg fik min kat Emil. Hun hed Mille, det var også et dejligt dyr. Savner hende indimellem, hun blev alligevel 7 år, så jeg nåede at have hende en del år.
Syntes lige i skal se hende. (Er hun ikke dejlig)

1 kommentar:

  1. Dejligt at du har fået syet lidt . Og været ude og gå med pingvinerne ;-)
    Ja det er et godt billed af Mille hun var bare dejlig :-) <3

    SvarSlet